Zatímco loni jsme překračovali, otevírali a narušovali „Hranice“, letos na úvodním workshopu umělců a učitelů mířila navrhovaná témata k naší vlastní citlivosti, péči o to, co je uvnitř nás nebo co z nás vyzařuje (třeba: přání nebo ukotvení, harmonie apod.) Nakonec to bude téma velmi široké a tím i dostupné pro možné interpretace – ostatně tak, jako vždycky. Letošní téma je skutečně…mnohovrstevnaté.
Téma Umělci po škole 2024/25 jsou: VRSTVY
S dětmi z českých škol spolupracovali umělkyně a umělci:
– Jorik Chase – ZŠ Netvořice, okres Benešov (p.učitelka Klára Doudová)
– Hanna Kovtun – ZŠ Stross, Praha 7 (p.učitelka Mária Vlčková)
– Masha Kovtun – ZŠ Solidarita, Praha 10 (p.učitelka Michaela Matysová)
– David Mirský – ZŠ Mojžíř, Ústí nad Labem (p.učitelka Radka Kainová)
– Jitka Petrová – ZŠ Těptín, Kamenice-Těptín (p.učitelka Adéla Holá)
– Serafima Sokolova – ZŠ Tusarova, Praha (p.učitelka Alejandra Núñez)
– Viktorie Součková – ZŠ nám. Jiřího z Poděbrad, Praha 3 (p.učitelka Anna Svátková)
– Tereza Šimková – ZŠ Mojžíř, Ústí nad Labem (p.učitelka Ludmila Mráčková Valentová)
– Lenka Štěpánková – ZŠ Solidarita, Praha 10 (p.učitelka Petra Veverková)
– Vladímír Turner – ZŠ Vratislavova, Praha 2 (p. učitelka Pavlína Nedbalová)
– Viktoriia Tymonova – ZŠ Mojžíř, Ústí nad Labem (p. učitelka Jana Košnárová)
– Rozálie Vlachová – ZŠ Grafická, Praha 5 (p.učitelka Marta Rieglová)